close

written by: Liam Gallagher

...three, four
Talkin to the songbird yesterday
昨天跟鳴鳥聊了一下
Flew me to a place not far away
她帶我去一個不遠的地方
She's a little pilot in my mind
他是我心中的小小領航員
Singin songs of love to pass the time
我們唱著愛的歌度過美麗時光
Gonna write a song so she can see
想要寫一首歌讓她知道
Give her all the love she gives to me
給她所有他給我的愛
Talk of better days that have yet to come
暢所欲言直到天又黎明
Never felt this love from anyone
從來未曾在別人身上感受這樣的愛
She's not anyone
She's not anyone
She's not anyone
他是我專屬的

A man can never dream these kind of things
一個男人永遠經歷這一切
Especially when she came and spread her wings
特別是她展翅而來
Whisper in my ear the things I'd like
在耳邊傾訴著我喜歡的事
Then she flew away into the night
然後飛走消失在夜裡
Gonna write a song so she can see
想要寫一首歌讓她知道
Give her all the love she gives to me
給她所有他給我的愛
Talk of better days that have yet to come
暢所欲言直到天又黎明
Never felt this love from anyone
從來未曾在別人身上感受這樣的愛

She's not anyone
She's not anyone
She's not anyone
他是我專屬的

 

songbird是Liam寫的小品

很難想像像Liam那麼一個桀傲不羈這麼不可一世的一個人

會寫出這麼甜滋滋的一首歌

哪天 我有女朋友 我一定唱這首歌給她聽

因為我也是桀傲不羈的人 謝謝

好想對她唱喔

arrow
arrow
    全站熱搜

    boom770727 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()